Լուսինե Խառատյան. Մաս 1. Խաղաղության և հանդուրժողականության նեղ ըմբռնումը դասագրքերի մշակումներում

#ռազմ_Ականացման_և_ան_Վտանգության_միջև

Հատված Լուսինե Խառատյանի «ՀՀ հանրակրթական ավագ դպրոցի «Հայ գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկայի կրթական բովանդակությունը և փոխըմբռնման, խաղաղության ու հանդուրժողականության արժեքները» բանախոսությունից:

Բանախոսության այս հատվածում Լուսինե Խառատյանը անդրադառնում է հետևյալ հարցերին.

• ի՞նչ բովանդակային պահանջներ և կրթական նպատակներ են սահմանում «Հայոց պատմություն» և «Հայ գրականություն» առարկաների ավագ դպրոցի չափորոշիչները և ուսումնական ծրագրերը,

• որքանո՞վ են այդ պահանջներն ու կրթական նպատակները համապատասխանում ՀՀ օրենսդրությանը և Հայաստանի միջազգային պարտավորություններին՝ հանդուրժողականության, փոխըմբռնման, խաղաղության արժեքների տեսանկյունից,

• ինչպե՞ս և որքանո՞վ են հանդուրժեղականության, փոխըմբռնման, խաղաղության արժեքներն արտացոլվում հանրակրթական ավագ դպրոցի Հայ գրականության և Հայոց պատմության դասագրքերում:

Comments are closed.

Մենք այստեղ ենք

Click to open a larger map

Կապ

Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան 0002,
Սարյան փ. 20, բն. 25

Հեռ: +374 (10) 500-499
Էլ. հասցե: info@socioscope.am

Facebook
YouTube

Արխիվ